„Niech żywność będzie Twoim lekiem, a lek ten Twoją żywnością"

Hipokrates

czwartek, 26 lipca 2012

Na dobry początek :)

W końcu nadszedł ten dzień, który w wyobraźni wielu, wyglądał zapewne inaczej. Dzień, w którym dociera do mnie, że pomimo wyższego wykształcenia, rynek pracy nie daje mi dużych szans na robienie tego, co daje mi satysfakcję i sprawia radość - być dietetykiem. Póki co, pozostaje mi zadowolić się pracą w ochronie zdrowia, niezwiązaną z dietetyką. Do tego czasu będę blogować, dzielić się z Wami swoją pasją. Pisać o nowinkach z dziedziny dietetyki i żywienia człowieka oraz proponować ciekawe przepisy kulinarne czy  mniej kaloryczne odpowiedniki uwielbianych przez wszystkich potraw takich jak: pizza, spaghetti itp.

Tytuł bloga może być mylący, jednak dla mnie ma sens. Poprzez prawidłowe żywienie jesteśmy w stanie zapobiegać wielu zagrażającym życiu chorobom, wspomagać leczenie oraz zapobiegać powikłaniom. Dać szansę sobie oraz najbliższym osobom na długie, szczęśliwe życie, które może być bardzo kruche...

Zachęcam Was zatem serdecznie do czytania i komentowania wpisów.
Najbliższy artykuł już niebawem :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz